Reklamace

 

HyperElektro.cz
Václavská 9
603 00 Brno

Po-Pá: 10:00 - 18:00 hod.
So-Ne: Zavřeno

tel: +420 702 966 211
e-mail: info@hyperelektro.cz

Náš profil na Facebooku
Náš profil na Google+
 

Doprava nad 1000 Kč zdarma!

Česká pošta:
Balík Na poštu - převodem 79,-
Balík Na poštu - dobírka 129,-
Balík Do ruky - převodem 84,-
Balík Do ruky - dobírka 134,-

GLS kurýr:
Převodem 84,-
Dobírka 134,-

Osobní odběr:
Brno, Václavská 9 - zdarma

Osobní odběr HeurekaPoint:
Převodem 49,- | Na dobírku 69,-
- 4x Praha, Brno, Ostrava, Plzeň
- Hradec Kr., Olomouc, ČB, UnL
- Liberec, Zlín

 
Anketa
Kterého přepravce zásilek preferujete?
58
332
24
24
33
0
 
Newsletter
Váš e-mail:
 
 

REKLAMACE

V případě, že se vyskytne závada u vámi zakoupeného zboží a záruční lhůta (nejčastěji 2 roky) neuplynula, máte možnost zboží reklamovat. Nejjednodušší možností je zboží zanést do nejbližšího autorizovaného servisu s kopií prodejního dokladu, který slouží zároveň jako záruční list. Na adrese www.najdiservis.cz si můžete rychle ověřit, zda se autorizovaný servis ve vaší blízkosti nachází.

Někteří výrobci (zpravidla IT produktů a velkých spotřebičů) nabízejí bezplatný servisní zásah u vás doma, nebo zajistí zdarma svoz reklamovaného zboží do svého autorizovaného servisu. Po vyřízení reklamace je vám výrobek vrácen zpět kurýrem na vaši adresu. Podrobnější informace vám budou poskytnuty na infolince, která bývá uvedena v návodu, případně na webových stránkách výrobce.

Jak postupovat v případě, že zboží reklamujete v autorizovaném servise:

Před doručením zboží do autorizovaného servisu je dobré servis kontaktovat a technikovi popsat závadu. Může se stát, že se o závadu nejedná (např. špatné nastavení) a vy si tak ušetříte zbytečnou cestu do servisu a další náklady. Pokud vám servisní technik závadu potvrdí, je nutné zboží doručit do servisu s následujícími dokumenty:
  • Kopii prodejního dokladu
  • Popis závady včetně vašich kontaktních údajů
     

Jak postupovat v případě, že zboží reklamujete u nás:

Pokud se ve vaší blízkosti autorizovaný servis nenachází, nebo jste se rozhodli uplatnit reklamaci zboží u nás, postupujte jednou z následujících možností:
  • reklamovaný výrobek osobně doručíte na naši prodejnu v Brně
  • reklamaci zašlete v balíku na naši prodejnu v Brně
  • reklamovaný výrobek osobně doručíte na některou pobočku HeurekaPoint - Uloženka.cz


Pro první dva způsoby doručení reklamace je adresa stejná:

HyperElektro.cz
Václavská 9
603 00 Brno


Otevírací doba:
Po-Pá: 10-18:00 hod.
So-Ne: Zavřeno

I v tomto případě platí, že je vhodné nás před odesláním reklamace kontaktovat a popsat nám závadu. Pakliže Vám závadu potvrdíme, je nutné zboží doručit nebo zaslat na naši prodejnu s následujícími dokumenty:
  • Reklamační protokol ve kterém uvedete popis závady a kontaktní údaje. Protokol ke stažení zde: PDF
  • Kopie prodejního dokladu

Pokud zboží odesíláte poštou, pak jej důkladně zabalte, aby nedošlo k jeho poškrábání. Balík dobře vycpěte (např. noviny, karton, atd.), aby zboží v krabici volně "necestovalo" a nedošlo k jeho poškození během přepravy. Následně do zásilky přiložte výše zmíněné dokumenty a balík označte nápisem "Reklamace".

Tip: Zásilku nám můžete zaslat také pomocí portálu www.zaslat.cz, který vám pomůže s výběrem nejvhodnější přepravy pro vaše potřeby.


Pro uplatnění reklamace na výdejním místě HeurekaPoint - Uloženka.cz je postup následující:

Jelikož se jedná o externí výdejní místo, je nutné nás před zanesením zboží k reklamaci kontaktovat na email info@hyperelektro.cz a sdělit nám, na kterou popočku se chcete zastavit. Zajistíme, aby zboží na dané pobočce bez problémů přijali a tuto informaci Vám obratem potvrdíme. Následně budete moci vámi zvolenou pobočku navštívit a zboží zde odevzdat. Po vyřízení reklamace bude zboží na této pobočce připravené k vyzvednutí a vy o tom budete informováni SMS zprávou a emailem. Ke zboží přiložte následující dokumenty:
  • Reklamační protokol ve kterém uvedete popis závady a kontaktní údaje. Protokol ke stažení zde: PDF
  • Kopie prodejního dokladu

Zboží opět důkladně zabalte, tak aby nedošlo k jeho k jeho poškození během přepravy.


Důležité termíny a lhůty:

Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 kalendářních dní a začíná běžet ode dne následujícího po uplatnění reklamace (zpravidla den doručení reklamace). Končí-li lhůta o víkendu či v den pracovního volna (státní svátek), prodlužuje se na nejbližší pracovní den.

V případě, že byl nákup proveden právnickou osobou nebo fyzickou osobou - podnikatelem (tzn. na IČ), nevztahuje se na reklamaci žádná maximální lhůta ze zákona. I přes to se snažíme tyto reklamace vyřídit do 30 dnů od jejich uplatnění.

 

Zpět
Na našich stránkách používáme soubory cookies.
Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.
Zobrazit mobilní verzi hyperelektro.cz