Obchodní podmínky

 

HyperElektro.cz
Václavská 9
603 00 Brno

Po-Pá: 10:00 - 18:00 hod.
So-Ne: Zavřeno

tel: +420 702 966 211
e-mail: info@hyperelektro.cz

Náš profil na Facebooku
Náš profil na Google+
 

Doprava nad 1000 Kč zdarma!

Česká pošta:
Balík Na poštu - převodem 79,-
Balík Na poštu - dobírka 104,-
Balík Do ruky - převodem 84,-
Balík Do ruky - dobírka 109,-

GLS kurýr:
Převodem 84,-
Dobírka 109,-

DPD kurýr:
Převodem 89,-
Dobírka 114,-

Osobní odběr:
Brno, Václavská 9 - zdarma

Osobní odběr HeurekaPoint a Partner:
Převodem 49,- | Na dobírku 69,-

 
Newsletter
Váš e-mail:
 
 


OBCHODNÍ PODMÍNKY


Identifikační a kontaktní údaje prodejce:

Kamenná prodejna - provozovna:

HyperElektro.cz
Václavská 9
603 00 Brno

tel: +420 702 966 211
e-mail: info@hyperelektro.cz

Identifikační údaje prodejce:

Hyper Elektro, v.o.s.
Plachty 510/6
634 00 Brno

IČ: 28355636
DIČ: CZ28355636

Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským obchodním soudem v Brně, oddíl A, vložka 22566. Odkaz na portálu Justice.cz

Bankovní spojení: 
467 848 8001 / 5500 (Raiffeisenbank a.s.)
280 006 8838 / 2010 (Fio banka, a.s.)
220 021 3210 / 8330 (Fio banka, a.s. - eurový účet)

Ceny
Ceny jsou včetně DPH, jsme plátci DPH.

Recyklační a autorské poplatky
V ceně výrobku jsou obsaženy všechny případné zákonem stanovené poplatky (PHE a AP). Ceny jsou konečné.

Objednání
Zákazník musí během objednání uvést úplnou platnou adresu, další kontaktní údaje (email, telefon) a zvolit způsob platby a odběru zboží. Potvrzením objednávky se zákazník zavazuje k odebrání zvoleného zboží a k uhrazení příslušné částky. Zákazník může ve svém účtu na internetovém obchodu hyperelektro.cz sledovat stav objednávky. Registrace zákazníka není pro nákup nutná (tzn. je dobrovolná).

Platba
Nakupující má možnost volit mezi platbou bankovním převodem, platební kartou online a platbou na dobírku. Některé způsoby dodání zboží umožňují kromě platby v hotovosti také platbu kartou při předání. Tato informace je vždy u dané přepravy uvedena. Za platbu kartou nejsou zákazníkovi účtovány jakékoliv dodatečné poplatky.

Při volbě platby převodem může být zboží expedováno až po připsání požadované částky na náš účet. V případě platby předem převodem musí být platba uhrazena do 5 dnů od vzniku objednávky, v opačném případě bude objednávka stornována.

Odložená platba Lymet
V případě, že zákazník zvolí jako úhradu objednávky odloženou platbu Lymet, souhlasí se zpracováním osobních údajů společností Home Credit a.s. a s obchodními podmínkami služby Lymet.
Obchodní podmínky služby Lymet platbahttps://lymet.cz/vseobecne-obchodni-podminky
Souhlas se zpracovánírm osobních údajů: https://lymet.cz/souhlas-se-zpracovanim-osobnich-udaju


O expedici zboží jsou zákazníci informováni emailem a SMS zprávou.


Platba v hotovosti:
Zdarma při převzetí zboží na naší prodejně na adrese Václavská 9, 603 00 Brno. Jakmile bude zboží připraveno k vyzvednutí, obdržíte informační SMS a email.

Elektronická evidence tržeb
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účetenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
U objednávek uskutečněných přes platební bránu GoPay bude zákazníkovi účtenka EET poslána online, nikoli vytištěna.

Vyřízení objednávky
Při standardním průběhu vyřízení objednávky probíhá komunikace mezi prodávajícím a kupujícím prostřednictvím emailů. Prodávající odesílá tyto emaily:

  • souhrn objednávky
  • Informace k provedení platby předem (proforma faktura)
  • stav objednávky (přijatá, zaplacená, expedováno, ukončeno)
  • informace o odeslání zboží včetně čísla zásilky a odkazu na sledování stavu zásilky


Expediční lhůta
V převážné většině případů je zboží odesláno během 2-4 pracovních dnů, skladové zboží je odesláno do 24 hodin.

Při platbě převodem začíná běžet expediční lhůta v okamžiku připsání částky na náš účet.

Prodejce se zavazuje expedovat zboží v nejkratší možné době.

Forma zásilky
Zboží je odesláno zákazníkovi v neporušeném obalu, který je uzpůsoben charakteru zboží a zabraňuje jeho poškození. K zásilce je přiložena faktura, která také slouží jako záruční doklad.

Převzetí zboží
Zákazník je povinen zkontrolovat neporušenost obalu. Pokud převezme zjevně poškozenou zásilku, musí uplatňovat případnou reklamaci na přepravci.

Vrácení zboží
Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné vyplnit vzorový formulář odstoupení od KS, ke stažení zde:

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady na vrácení zboží nese kupující.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Adresa pro vrácení zboží: Hyper Elektro, v.o.s., Václavská 9, 603 00 Brno

Jestliže bylo zboží zakoupeno fyzickou osobou - podnikatelem, nebo právnickou osobou (tzn. na IČ), nevztahuje se na něj možnost vrátit zboží do 14 dnů.

Více informací viz Vrácení zboží do 14 dnů

Záruka a reklamace
Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

  • odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
  • bezplatné odstranění vady opravou;
  • přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
  • vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.


Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

Adresa pro uplatnění reklamace:
Hyper Elektro, v.o.s.
Václavská 9
603 00 Brno

Více informací viz Reklamace

Ochrana osobních údajů
Veškeré osobní údaje jsou námi pokládány za důvěrné a zavazujeme se neposkytnout je žádné třetí osobě v souladu se zákonem 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Výjimku tvoří přepravní společnosti, kterým jsou předány údaje v rozsahu nutném pro dodání zboží. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Odkaz na registraci u Úřadu pro ochranu osobních údajů zde.

Kupní smlouva je prodávajícím archivována v elektronické podobě a není přístupná.

Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.

Zákazník souhlasí s tím, že bude po 10 dnech od provedení nákupu kontaktován na email za účelem zhodnocení nákupu. Příchozí dotazník je dobrovolný.

Řešení sporů
Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

Spor mezi prodávajícím (Hyper Elektro, v.o.s.) a kupujícím lze také řešit mimosoudní cestou. Spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde.

Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce.

Obchodní podmínky vstupují v platnost od 1. 3. 2017

Zpět
Provozováno naProvozováno na systému NetShops
Na našich stránkách používáme soubory cookies.
Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.
Zobrazit mobilní verzi hyperelektro.cz